4 Temmuz 2014 Cuma

Dün Gece Bir Rüya Gördüm.

Bak gerçekten rüya gördüm,rüyadan gerçek oldum dün gece.Sabah alarmın sesi hiç bu kadar ''lan nolur sus'' tepkisini doğurmamıştı. Gerçek gibiydi Alfred,gerçek olmasını ne kadar isterdim sen bilemezsin Alfred.

Ben bilmiyorum ,havasından mı suyundan mı ,ben de böyle bir içimde çiçekler solmasın,insanlar ne kadar öfkelenip ,orama burama oklar fırlatıp (hançerler(!) saplayıp mı desem daha mı şey olur,neys.) yaralamaya niyetlense de-ki başarılılar,işte dedim ya çiçekler solmasın güzel insanlar!Hani diyeceğim insanlar bi şekil iletişim halinde ,hepimizin niyeti mutlu olalım gülelim ya,sonra birden veya yavaş yavaş hayat akar ,insanlar devinir,devrinir,değişir.Bi bakarsın 5 yıl önce ,3 ay önce,iki gün önce hihi hihi diye yüzüne gülen tutar saçlarından (bileğine dolayarak hem de) sana kaka muamelesi yapar.Öfke çok güçlü bir duygudur ,anlıyorum,arzu,sevgi,mutluluk ,hüzün kadar güçlüdür,bilirim değil mi Alfred? Bilen bilir,herkes kadar, herkes gibi bileğimizden tutulup bencilce çekildiğimiz doğrudur zaman zaman,ha ''izin verdiğimiz'' de doğrudur,ki sor niye diye,o ayrı bi sohbetin konusu.

Bilmiyorum yağmurundan mı güneşinden mi,ben de hep böyle bir öfkeye savaş hali.Yorucu,çok yorucu sevgili Alfred,öfke kadar güçlü bir duyguyu içinde bastırmak değil ; hiç içine almamaya uğraşmak şu hayatta beni en çok yoran duygulardan biri.Ütopyalarımızda bencilce ,empatiden yoksun diktatörlük ne keyifli değil mi canım arkadaşım?Ortaya geçip elinde kılıç sağa sola sallamak ne kadar görkemli,ah pırıltılar içindesin ne hoş!Ben hayranım bak böyle insanlara,ama alınmayın kendime de hayranım; takdir edersiniz ki ,kocaman yel değirmenlerine karşı salladığınız, elinizdeki o ağır kılıç kadar olmasa da ,Sancho Panza'nın bindiği eşek bile muhtemelen daha ağır yükler taşımıştır.


Öfke iyi değildir ,kötü düşünceler sahibini zehirler,vicdan ve merhamet duyguları lafta değil izanda olmalıdır.(-meli -malı eki bizzat tarafımca özenle seçilmiş olup,dikte amaçlidir)

Güzel duygular güzel kalırlar ve kirletilmeyi hak ettiklerini düşünürsem kendime hakaret etmiş olurum Alfred.İnansak,güvensek,gülümsesek bi bok kaybetmeyiz.Zafer dediğin şey, elinin kiridir.

Dün gece bir rüya gördüm,rüyamda gerçekteydim,bir haberini aldım gelecekten,geleceğinden,yüzümü yıkamak sana ihanet oldu.Sen onlardan değildin,burda anlatılması mümkün olmadı.Biliyorum ve inanıyorum,kendime ,O'na.yüce olan ''bir''e,birliğe.

banu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder